Friday, March 10, 2017

Kehadapan saudari --

Tengah berborak dalam telefon.

'Kau nak kahwin dah weh. Siapa nak dengar bedtime story aku lepasni'

'Kau bedtime story lah dengan orang tu'

'Taknak. Dia tak akan panggil aku gila macam kau. Paling tidak dia jawab dah zati jangan merepek'

'Aku tau lepas tu mesti dia suruh kau tidur kan?'

'Tahu pun'

Besok hari terakhir kau jadi bujang tratangtang. 

Jangan lah kau ulang perangai lama kau tu. Tunjuk baik sikit depan suami. Jangan berjoget pulak.

Lepasni otp 2 3 jam dah tak wujud melainkan kau kesepian. 

Kahkahkahkah

Selamat Pengantin Baru.