Friday, December 2, 2016

saje kata

tadi saje aku pusing pusing.
sekali aku tak tau kenapa aku masuk simpang rumah kau.
ajaib kan?
orang kata kalau rindu lalu dekat kawasan rumah pun terubat.
sebab tu aku lalu bawah flat kau.
terubat sikit.
tak lama lagi rumah tu kosong.
lepas ni boleh lah aku buat buat lalu kat sana.
belakang rumah kau tu kan rumah pakcik aku.
jadi mana tau berjumpa lagi.
masa tu mungkin kau dah berbini.
tak pun kau dah beli GTR.
masa tu aku dah ada banglo.
tak pun range rover merah sebijik.
masa tu mungkin kita bestfriend.
takpun stranger.
okay lah.

tadi aku mesej kau minta hadiah.
'nanti kalau alif banyak duit, belikan zati nikon 1 ye'
'Ya Allah mok makin mahal......'


elok lah tu, kira macam ganti DSLR yang aku tengah guna sekarang ni. hehehehehehehe