Thursday, May 10, 2012

kau apa tahu .....

Aku ada seperkara penting. mungkin masa kini tidak. tapi yang pasti tangan aku dah calar kena dawai besi. perit. berdarah tadi. tapi aku gagahkan diri. aku kan kuat. bak kata alif sambil tunjuk satu penumbuk buat gaya dan bercakap 'tapi saya kuat' menandakan dia memerli aku tahap dewa muka selambe.


Nama dia Boboi. dia memang famous. kalau aku sendirian di dalam bilik mengadap laptop, dia datang sendiri tanpa mengetuk pintu. aku terpingga lantas aku berborak kosong bersama boboi. ini kalau mak aku baca ni konfem dia kata anak dia gila. cehwaaaaa....

nama Boboi juga famous bila aku lepak dengan Alif. selalu berbahas bahas. ada satu ketika masa di Sunway bulan satu haritu, aku lepak dengan dia kat jambatan yang alaa kalau orang tengah sengkek tengok sunway lagoon dari jauh pun takpe. hak hak hak.

"sebenarnya kucing dengan harimau satu spisis"
"alif, tengok tu orang tu bagi harimau makan"

ekekekekeleleleh. punya lah excited habis. memang ada pasang angan angan tinggi gunung kinabalu nak masuk sunway lagoon and lastly... yeayyyyyyyyyyyy ~


okay lah lupakan cerita atas tuu. Ada seperkara penting lagi untuk di beritahu. hua hua hua.

Think positive. Be positive.