Monday, October 24, 2011

Awak. Terima Kasih :'>

Segala bosan bertukar senyum.
Terima kasih Ahad kerana buat saya ketawa.
Sekejap pertemuan kita. Sekejap sudah cukup.
Tak mahu lama-lama. Lama-lama itu yang mengundang pergaduhan. 
Dan akhir nya kembali gembira.

Kita jumpa. Pasti ada perbalahan.
Kita jumpa. Pasti takda siapa akan mengalah.
Kita jumpa. Akhir sekali kita ketawa bermaksud gembira.

I wish I could read your minds 0.0 

Terima kasih untuk hari Ahad. Kerana pertemuan yang singkat.  Tapi cukup bermakna.
Terima kasih atas kata ''Perfect Love'' Saya hanya senyum mendengar kata tersebut.
Walaupun hanya kata-kata, saya tahu itu tiada makna. Saya hanya melayan. 
Tapi dalam hati, saya berkata ''Adakah benar semua ini?'' 
Fine. Saya tak nak kecewa lagi.

Pertemuan ini lah yang akan buat saya terngiang-ngiang dalam kepala. 
Tapi itu lah yang patut saya lupakan selepas sahaja awak pergi meninggalkan saya di depan rumah.
Awak bawa motor awak selaju yang boleh.
Dan saya hanya pandang dari jauh dan melambai tangan.

He makes me remember the past #PeacE (Y) 

Cukup untuk hari ini awak mengembirakan saya.
Awak buat saya semakin berani dalam berkata-kata.
Dan terima kasih atas lontaran kata-kata yang awak bisik di telinga saya.
Saya tahu itu hanya kata-kata walaupun puas dah awak buktikan.
Terima Kasih saya ucapkan atas apa yang awak ucapkan kepada saya tempoh hari :'> 
Saya senyum dengar apa yang awak bisik kan. 

Awak tahu tak, SAYA SENYUUUUUUUUUUUM :')


'' Smile is the simplest thing to do :) ''

Awak selalu ingat kan dekat saya Sijil Pelajaran Malaysia lagi penting. Kfine :'>


21 HARI LAGI. 


Acanoooo? Saya dah rasa gegaran di hati.
Tapi saya watleeek je. Peace (Y)

Saturday, September 10, 2011

Jyeaaah, Raya dan Raya ♥

Assalamualaikum,

Semalam hari Sabtu bersamaan 10 September 2011. Heehoooo. Kita pigiee open house :')
# Gambar memeeey tkda dooo :'|


Rumah pertama kita pergi, rumah kawan baik kita. Boyboy kita lah. Hihihi. Kita datang lambat ke rumah dia. Dia suruh kita datang pukul 12 tapi kita datang pukul 2. Sorry awak. Kita tk sengaja nak datang lelambat. Tapi maklum lee, kita ni siap pun lambat kan. Kita pakai baju pink. Jam tangan warna pink. Sweeet nya kita. Hihihi.

Kita sampai rumah awak, kita texting awak, actualy kita lupa tangga mana satu nak naik rumah awak. Muahaha. Tapi kan kita cuba ingat balik dan akhir nya kita jumpa juga tangga tu. Jauh benorrr kita musing sana sini. Sampai je tangga tingkat tiga, orang pertama kita nampak awak. Aisssssh. Kita pandang awak, kita senyum. Pastu awak suruh kita masuk rumah :'D

Sampai rumah awak, kita masuk pastu salam mama awak dan kita duduk atas sofa depan tv sebelah mama awak lepastu kita segan nak makan, ramai sangat kawan lelaki awak walaupun kita kenal semua nya. Hahaha. Lepastu habis je kita makan dekat depan tv tu, kita masuk bilik makan awak tu, kita duduk dan awak tangkap-tangkap gambar dan kita ushaa je. Hihihi.

Lepastu masa awak angkut kawan-kawan awak keluar pergi tangkap gambar, tinggal kita dengan awek kawan awak sorang je. So dapat lah angka dua orang dalam bilik makan tu. Apa lagi, kita pun tambah lagi ah makan. Hehehe. Buat muka toyeee kan. Apa lah salah nya. Watcooool sudah lah. Awak masuk je bilik makan tu, awak tengok kita tengah makan mee sup dengan muka tahan pedas. Awak duduk sebelah kita, awak borak dengan kita. Hehehe. Habis makan, kita borak dengan kawan-kawan awak. Seronok sangat. Kita gelak-gelak. Bahan-bahan orang. Itu ini semua. Rindu nyaaaa

Dah habis semua, kita pergi rumah kedua pulak. Yang best nya awak jadi drebarr, kita duduk sebelah awak. Hihihi. Sampai rumah kedua kita tk makan, tapi yang sedeh nya kita tkda kerusi pun nak duduk. Duduk lah kongsi satu kerusi. Apa lah hal nya. Dapat lah minum air dua cawan. Dah habis makan, balik :')

Rumah ketiga pulak. Rumah my bestpreng. Rumah Fatnin Aqilah. Dapat lah kita melepas rindu kat awek gurl kita tu. Muaaah muaaah sikit. Kita jumpa je dia, kita peluk dia kat tepi jalan. Nak aje kita peluk lama-lama gurl kita tu, tapi segan. Kita dah lah kat tepi jalan. Lepastu kita jalan masuk ke rumah dia, kita makan mee sup daging sambil tengok cerita Lawak Minggu Ini. Gelak-gelak kita dekat rumah dia. Hihihi.

Sebelum kita tinggal kan bestpreng kita tu, dia belanja kita dengan kawan-kawan kita yang follow kita tu minum air dekat kedai. Dapat lah borak lama sikit. Dapat lah bahan orang sesama. Dapat lah kutuk megutuk sesama. Hahahaha. Sebenar nya kita rindu sangat dekat bestpreng kita tu. Sebab bila kita sedih, dia selalu ada dengan kita. Hihihi. Masa kita nak balik, dia hantar kita sampai dekat kereta kawan kita, lepastu kita salam dia, kita say babai dekat dia. Sedihhh nya. Hmmmp :'(

Masa kawan baik kita nak hantar kita balik, boleh pulak dia telajak. Isssssh. Apa lagi dia balik rumah dia dulu aaah. Rumah pertama kita raya tuuu. Elok naik kereta, lastly kita naik moto. Dia bawa motor, kita duduk belakang. Habis tudung kita cacat. Tk lawa laaah kita macam tu. Hahaha. Nasib baik masa untuk pulang ke rumah, kalau masa untuk ke rumah kawan memang kita kata tk maaaau ikut ah kan. Hahaha.

Lepas kita turun moto, kita salam dia pastu kita borak dengan dia. Ehehehe. Kalau awak hantar kita balik rumah naik kereta, mesti kita tk dapat rasa borak-borak sikit. Yelaaah kawan awak ada dalam kereta. Hahaha. Segaaaan mak enceeeek :'|

Awak, nanti kita berjalan-jalan lagi ehh. Saya suka keluar dengan awak walaupun kita status kawan sahaja.
Takpe, kawan lah paling penting kan kan. Sayang awak my bestbooooooy



Babai, Salam Merdeka Raya,
F'Izzati Nadiah Md Ismail